Wat zijn de verzendkosten?
Verzendingen binnen België worden verzonden met BPost, verzendingen naar Nederland met PostNL. Voor het berekenen van de verzendkosten worden de kosten die BPost en PostNL rekenen gehanteerd. Deze kosten zijn ingedeeld in gewichtsklassen en bedragen als volgt:
België | Nederland | |
0-1 kg | € 1,20 | € 2,20 |
1-10 kg | € 4,50 | € 9,50 |
> 10 kg | € 8,50 | € 21,50 |
In België worden bestellingen vanaf € 50,00 gratis verzonden. Selecteer hiervoor de optie ‘Free shipping’ in je winkelmandje. Voor bestellingen naar Nederland is dit helaas niet mogelijk.
Verzenden jullie naar het buitenland?
Ja, dat doen we. Houd er wel rekening mee dat de verzendkosten en levertijden anders kunnen zijn dan binnen België en Nederland. Daarnaast bestaat de kans dat je douane extra kosten aan je in rekening brengt, zoals heffingen en inklaringskosten. Laat je daarom goed informeren door de douane van je land, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestellingen worden één keer per week verzonden, en dit op zaterdag. Afhankelijk van wanneer de bestelling geplaatst is kan dit dus 2-3 dagen zijn, of uiterlijk 7 dagen. Je wordt via email op de hoogte gehouden als je bestelling verzonden is. Je ontvangt ook een tracking nummer om je bestelling te volgen.
Mijn bestelling is beschadigd!
Wij verzenden zware en breekbare producten. Hoewel deze goed verpakt worden zodat de kans op schade laag is, is het toch mogelijk dat u een gebroken fles of glas ontvangt.
Stuur ons zo snel mogelijk via e-mail (verkoop@delaatstedrinker.be) een foto van het beschadigde product wanneer dit voorvalt. Wij betalen u de prijs van de beschadigde producten terug als u bovenstaande informatie max. binnen de 5 dagen na ontvangst doorstuurt. In alle andere gevallen zal het beschadigde product niet worden terugbetaald of opnieuw worden verzonden.
Producten die verzonden worden naar buiten EU worden en beschadigd zouden zijn worden enkel terugbetaald, wij kunnen hiervoor geen nieuwe producten in de plaats opsturen.
Retourneren
Het product moet binnen 7 werkdagen via e-mail aangemeld worden. Vervolgens dienen de producten binnen 7 werkdagen in de originele verpakking teruggestuurd te worden met alle originele labels en kaartjes. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wel adviseren wij het pakket aangetekend te verzenden en te voorzien van een tracking nummer.
De artikelen dienen nieuw, ongeopend en onbeschadigd teruggestuurd te worden. U zult het volledige aankoopbedrag terugkrijgen als aan alle voorwaarden is voldaan.
Andere vragen over verzenden en retourneren? Contacteer ons via het contactformulier op deze site.